تبلیغات؛ برجسته سازی «ترین»ها

تبلیغات؛ برجسته سازی «ترین»ها

برای تبلیغات موثر ابتدا باید به اهمیت هم‌پوشانی تاثیرگذار روابط‌عمومی و تبلیغات پی برد. تبلیغات باید هدف‌دار و نتیجه‌بخش باشد تا از لحاظ سرمایه‌گذاری فکری و اقتصادی برای یک مجموعه توجیه‌پذیر باشد. داشتن استراتژی تبلیغاتی و دانستن آنچه از تبلیغات انتظار می‌رود، کمک می‌کند تا در ابتدا گروه هدف را شناسایی و سپس برای آنها تبلیغ شود. پس از آشکارسازی برتری‌های قابل رقابت، باید به برجسته‌سازی و تمرکز روی «ترین‌ها» روی آورد و در عین حال از آخرین متد علمی تبلیغات دور نماند. برای طی این مسیر علاوه بر نیروی متخصص علم ارتباطات و تبلیغات به «ایده» نیاز است.
ما در تیم تخصصی تبلیغات «امیدگستر» با ایجاد یک راهبرد تبلیغاتی برای شرکت شما، مسیری استراتژیک برای رسیدن به اهداف کوتاه و بلندمدت را ترسیم می‌کنیم. در این راهبرد، شرکت از تبلیغات یکسویه و کم‌تاثیر رها می‌شود و با پیاده‌سازی متد چندمرحله‌ای تبلیغات تعاملی (Interactive) در مسیر بهره‌برداری از امکانات تبلیغاتی قرار می‌گیرد. پیاده‌سازی این نظریه در سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی به افزایش دامنه پاسخ‌ها به جای افزایش دامنه سئوالات و همچنین رضایت‌مندی مشتریان به جای افزایش مشتریان می‌انجامد. با این روش نوین، تبلیغات نه تنها حذف نمی‌شود بلکه با ایده‌پردازی و طراحی ابزارهای نوین به بازتولید خود می‌پردازد و در راستای استراتژی تبلیغاتی شرکت همسو با نظر مدیران پیشروی می‌کند و سرانجام در بطن جامعه به تبلیغات چهره به چهره تبدیل می‌شود.

• ایده‌پردازی و اجرای تبلیغات خلاقانه با ماندگاری طولانی در ذهن جامعه هدف
• ایده‌‌پردازی و نگارش «شعارهای تبلیغاتی» با توجه به زمان و مکان مناسب برای ارائه محصولات و خدمات
• کارگزاری تبلیغات و اسپانسرینگ در حوزه‌ها و مناسبت‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، ملی، مذهبی و رویدادهای خیریه
• طراحی، مشاوره و اجرای تبلیغات و آگهی‌های رادیویی، تلویزیونی و مطبوعاتی
• طراحی، تولید و اکران تبلیغات شهری (بیلبورد، استند، لمپ‌پست و…)
• طراحی و انتشار اقلام هویت برند (لوگو، سربرگ، کارت ویزیت، پاکت، بروشور، کاتالوگ، هدایای تبلیغاتی و…) با استفاده از ایده‌های خلاقانه و به‌روزترین امکانات طراحی و چاپ
• عکاسی، مستندسازی و ساخت تیزرهای صنعتی، تجاری و تبلیغاتی
• تولید پادکست، ویدیوکست و فیلم‌های تبلیغاتی
• تولید و اکران تبلیغات اینترنتی از طریق ابزارهای تحت وب (وب‌سایت‌ها، پست الکترونیک، اپلیکیشن‌های موبایل و…)
• مشاوره «مدیریت بحران» در تبلیغات در راستای خنثی کردن حمله‌های تبلیغاتی سوء و پروپاگاندا
• مشورت و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی تعاملی در مراحل مختلف با هدف ایجاد حس تعلق و همسوسازی ذهنی گروه هدف با محصولات و خدمات شرکت
• طراحی، مشاوره و اجرای رویدادهای ویژه (نمایشگاه، همایش، کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی و جشنواره)
• طراحی و اجرای سازه‌های نمایشگاهی و غرفه‌سازی