هویت برند «امیدگستر»

هویت برند «امیدگستر»

 

 

طراحی وبسایت شرکت امیدگستر

 

اقلام هویت برند (اوراق اداری، لوگو، وبسایت، کاتالوگ خدمات و…) شرکت امیدگستر توسط همکاران گرافیست این شرکت طراحی شد.

 

درباره امید گستر

در دنیای امروز، ارتباطات تنها یک دانش منحصر به خود نیست بلکه حوزه‌ای فراگیر است که تأثیرات آن تمام شئون جهان معاصر از فرهنگ و سیاست گرفته تا اقتصاد و ورزش را دربرگرفته است. به همین دلیل رسانه‌ها قدرت گرفته‌اند و روز به روز بر سیطره رسانه‌ها افزوده می‌شود. در چنین شرایطی اقتصاد و کسب‌وکار بیش از هر زمان دیگری نیازمند انطباق با استاندارد‌های دانش ارتباطات شده است و در همین راستا سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و تجاری رسانه، روابط‌عمومی و تبلیغات را نه به عنوان بخشی از ساختار خود بلکه به عنوان موتور محرکه سازمان برگزیده‌اند. به عبارت دیگر، امروز موضوع روابط‌عمومی، رسانه و تبلیغات بخش قابل توجهی از راهبرد‌های اقتصادی است.

شرکت رسانه و ارتباطات «امید‌گستر» با نگاه به این نیاز و به‌منظور پوشش حرفه‌ای فعالیت‌های شرکت‌ها و سازمان اقتصادی در زمینه روابط‌عمومی، رسانه و تبلیغات در زیر‌مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری «آتیه‌صبا» (هلدینگ حمل‌و نقل، صنعت و گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری) و در سال ۱۳۷۸ تأسیس و راه‌اندازی شده است. اکنون در دوره جدید حیات «امید‌گستر»، این مجموعه به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه «آتیه‌صبا» در کنار وظیفه ذاتی خود که ارائه خدمات حرفه‌ای به این هلدینگ و دیگر شرکت‌های زیرمجموعه آن است، به سوی همکاری با طیف وسیعی از برند‌ها، سازمان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی ، نهاد‌های دولتی و خصوصی گام بر می‌دارد.

تبدیل شدن به بزرگترین شرکت تخصصی ارتباطات و رسانه، راهبرد و چشم‌انداز اصلی «امید‌گستر» است. در همین زمینه مدیران و کارکنان این شرکت می‌کوشند با مبنا قرار دادن مطالعات تخصصی و پژوهش‌های کاربردی، به تمام نیاز‌های حوزه ارتباطات و رسانه برند‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی پاسخ دهند.