مدیر عامل آتیه صبا: تکریم ارباب رجوع و اخلاق مداری مهمترین وظیفه روابط عمومی است

مدیر عامل آتیه صبا: تکریم ارباب رجوع و اخلاق مداری مهمترین وظیفه روابط عمومی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، مهندس ولی آذروش، در نشست مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه با بیان اینکه باید همه برندهای زیر نظر آتیه صبا جدی گرفته شوند تاکید کرد: روابط عمومی یک وظیفه بسیار مهم و حیاتی دارد و باید در این راستا برنامه ریزی و جهت گیری و سیاست گذاری مدون داشته باشد، چرا که اگر خدایی نکرده برندهای ما فراموش شوند همه آتیه صبا دچار خسران خواهد شد.


نمایشگاه مسکو برای کفش ملی دستاوردهای خوبی داشت

نائب رییس هیئت مدیره آتیه صبا با اشاره به اینکه نقش مهم روابط عمومی ها ارتقاء برندهایمان در سطح کشور و حتی سطح جهانی است،گفت: اخیرا در نمایشگاهی در مسکو حضور داشتم مشاهده کردم که برندی که سالهای سال مورد توجه و احترام کشورهای مختلف بوده است و با بیش از ۴۰ فروشگاه در کشور روسیه ارائه خدمات می کرده است متاسفانه به مرور زمان به دلیل نبود پی گیری ها از جایگاه خود در بازار های جهانی و کشورهایی که محصولات ما را در الویت خرید خود قرار می دادند فاصله گرفته است؛ لذا روابط عمومی ها توجه به برند و ارتقاء برندهای معتبر را باید مورد توجه قرار دهند.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه حضور کفش ملی در نمایشگاه موسکو کشور روسیه مسیرمناسبی برای بازگشت این برند مهم به بازارهای پیشین خود بود.
روابط عمومی چشم و چراغ مجموعه است
آذروش با تاکید بر لزوم توجه به ارتباط با شرکای اجتماعی گفت: باید مشتری محوری را در کنار اخلاق مداری در برنامه هایمان قرار دهیم، ارتقاء ارتباط با شرکای اجتماعی و ارتباط با مسئولین استان ها و شهرستان ها هم باید در الویت باشد چرا که بسیاری از مسائل و مشکلات ما در ارتباط با شرکت ها با یک ارتباط مناسب با شرکای اجتماعی به راحتی حل خواهد شد و این ارتقاء روابط را می توان به بحث های ارتباطات با مسئولین دولتی و غیر دولتی نیز بسط داد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت: گلایه مندی مشتریان، عدم ارتباط با آنها و وقت ندادن ها و پی گیری نکردن ها هم متاسفانه جزء مشکلاتی است که امروزه با آن دست به گریبان هستیم و به اعتقاد بنده نقش مهم روابط عمومی در حل آنها باید مورد توجه قرار گیرد، در واقع می توان گفت روابط عمومی چشم و چراغ مجموعه است.

توجه و کنترل فضای رسانه ای را باید جدی گرفت

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، با بیان اینکه توجه و کنترل فضای رسانه ای را باید جدی گرفت، گفت: هماهنگی با رسانه ها، کنترل فضای رسانه ای و مدیریت و حضور در آن و در اختیار داشتن جو رسانه، به روز کردن سایت ها و داشتن ارتباط تنگاتنگ با خبرگزاری ها و رسانه ها، اصلی ترین کار روابط عمومی است.

وی در توصیه به مدیران روابط عمومی تاکید کرد: این بسیار اهمیت دارد که از همان اول صبح که وارد محل کار خود می شوید باید ببنید با چند رسانه ارتباط دارید و چه کارهایی را انجام داده اید، با این کار می تواینم برند و مجموعه خود را ارتقاء دهیم برعکس آن هم کاملا شدنی است یعنی با بی توجهی به فضای رسانه می توان به همان اندازه به مجموعه ضربه وارد کرد.
تقدیر از مدیران فعال روابط عمومی شرکت های تابعه
همچنین در ادامه نشست امروز مهندس آذروش از آقایان روحانی و کلایه مدیران روابط عمومی کفش ملی و گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی به پاس زحماتشان در این سمت قدردانی نمود.
داریوش دلفانی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا نیز در ادامه بر نقش و جایگاه مهم روابط عمومی در انعکاس اخبار و فعالیتهای مجموعه ها تاکید و افزود:روابط عمومی بازوی توانمند هر مجموعه محسوب می شود در هم افزایی و تعالی اهداف شرکتهای تابعه هلدینگ نقش به سزایی دارد.
وی همچنین ضمن اشاره بر تولید محتوا و به روز رسانی پایگاههای خبری شرکتهای زیر مجموعه اذعان داشت: شرکتها باید از طریق روابط‌عمومی در حوزه برندینگ و فعالیتهای متناسب با این حوزه بیش از گذشته تلاش نمایند.
گفتنی است در جلسه مدیران روابط عمومی مقرر شد از این پس این جلسات به صورت ماهیانه با میزبانی شرکتهای زیرمجموعه و حضور پررنگ مدیران روابط عمومی برگزار گردد.
در نشست امروز هریک از مدیران روابط عمومی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و راهکارهایی در خصوص فعالیتهای این بخش ارائه نمودند.