دانلود کتاب طراحی هویت برند

دانلود کتاب طراحی هویت برند

دانلود کتاب طراحی هویت برند، نوشته النا ویلر

در دنیای امروز سرپا نگه داشتن یک برند، کار بسیار مشکلی است چرا که هر روز به دامنه رقبا افزوده می‌شود.

مردم به طور روزانه با هزاران تبلیغ مواجه می‌شوند و این انتخاب را برای همه مشکل کرده است.

در چنین شرایطی باید هوشمندانه و با دانش کافی نسبت به ادامه کار نگریست و این مهم ضرورت آموختن ترفندها و شگردهای برندینگ را بیشتر از قبل کرده است.

هویت برند ضروری‌ترین ابزار برندینگ است که باید با تامل و شناخت کافی از دانش ارتباطات طراحی و اجرا شود، چرا که تنها عاملی که از ابتدا تا انتها در کنار محصول یا خدمات شما قرار خواهد گرفت همان هویت برند شما است.

تا کنون کتاب‌ها و مقالات بسیاری در زمینه برندینگ و هویت برند منتشر شده‌اند اما کتاب مختصر و مفید «طراحی هویت برند» نوشته النا ویلر، یکی از کاربردی‌ترین کتاب‌هایی است که در این زمینه در دسترس قرار دارد.

این کتاب تمامی نیازهای شما در رابطه با چگونگی طراحی هویت برند را پاسخ می‌دهد و راهنمای مفیدی است که در مراحل مختلف کسب‌وکار می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده است تا جزئیاتی از شکل‌گیری برند و راهکارهای توسعه آن از طریق طراحی هویت برند را با زبانی ساده و کاربردی توضیخ دهد.

این کتاب در سه بخش اصول برند، ایده‌آل‌های برند و آرمان‌های برند نوشته شده که هر کدام از بخش‌ها نیز عنوان‌های کلیدی دیگری را در موضوع برندینگ برای خواننده رمزگشایی می‌کند.

گروه تولید محتوای امیدگستر، کتاب طراحی هویت برند با ترجمه خانم هانیه انارکی را به‌طور رایگان در دسترس شما قرار داده است تا با دانلود کتاب و مطالعه آن بتوانید در فرصتی اندک یکی از بهترین و کاربردی‌ترین کتاب‌های برندینگ موجود در بازار را همواره همراه خود داشته باشید.

گروه تولید محتوای امیدگستر می‌کوشد بعد از این کتاب‌های دیگری را هم در زمینه دانش رسانه، تبلیغات و ارتباطات در دسترس کاربران سایت قرار دهد.

برای دریافت کتاب اینجا کلیک کنید